רשימת הידורים

רשימת ההידורים

  • בתים מעור בהמה גסה

  • הבתים מיוצרים מעור זני בקר משובחים

  • עור הבתים נלקח מצוואר השור בלבד

  • עור בתים דחוס ומשובח

  • עור בתים נטול שומנים ;

  • הבתים מיובשים בייבוש טבעי ארוך

  • הבתים פרודים עד התפר - ללא דבק ביניהם

  • קווי הבתים של ראש ישרים עד התפר על פי הקו המדוייק של הפרודות.

  • חללי הבית של ראש רחבים כדי לאפשר לקלף הפרשיות להיכנס באופן חופשי לתוך חללי הבית.

  • חללי הבתים של ראש עמוקים כדי להכניס את כל גובה הפרשיות לתוכם.

  • שי''ן בהוצאה ידנית - חק יריכות

  • השי''ן כולה נעשית בהוצאה ידנית ולא רק הכשר השי''ן

  • גיד מפריד בין בית לבית 

  • תפירת הבתים בגיד המפריד כדעת הרמב''ם

  • חורי תפירה צרים 1.2 מילימטר ;

  • גיד נוגע בגיד בתפירת הבתים

  • קשר יו''ד מהודק היטב וצמוד לקציצה

  • ללא חשש בכורות 

  • ללא נקבים בין הבתים כלל

  • ללא שאלת פסיקה בעניין נקבים

  • ריבוע מדוייק של הקציצה

  • ריבוע מדוייק של התיתורא

  • ריבוע מדוייק של התפירות

  • צביעת בתים איכותית

  • בתים מכוונים

  • ריבוע רגל

  • הצמדה מלאה של עור התיתורא

  • ללא רווח חגירת ציפורן בין הבתים

  • התיתורא סגורה באמצעות התפירה בלבד. ההדבקה שלאחר מכן נעשית לשם נוי בלבד

  • חללי הבית של ראש עמוקים כדי להכניס את כל גובה הפרשיות לתוכם

  • שי''ן בהוצאה ידנית - חק יריכות

  • השי''ן כולה נעשית בהוצאה ידנית ולא רק הכשר השי''ן

  • גיד מפריד בין בית לבית

  • תפירת הבתים בגיד המפריד כדעת הרמב''ם

  • חורי תפירה צרים 1.2 מילימטר

  • גיד נוגע בגיד בתפירת הבתים

  • קשר יו''ד מהודק היטב וצמוד לקציצה

  • ללא חשש בכורות 

  • בתים מכוונים

  • ריבוע בתים בריבוע רגל

  • קלף עבודת יד

  • קלף ''שליל''

  • ייצור הקלף בבורסקאות שמעסיקה יהודים בלבד (ע''פ שיטת הרמב''ם)

  • קלף מעובד ללא תנאי

  • רצועות עור עליון

  • רצועות שחורות משני הצדדים

  • רצועות מעובדות בעבודת יד[

  • עיבוד הרצועות על ידי יהודים כדעת הרמב''ם

  • כתיבת הפרשיות על ידי סופר סת''ם מוסמך

  • כתיבת הפרשיות בטהרת הגוף אחרי טבילה במקווה

  • כתיבת הפרשיות על ידי סופר סת''ם נשוי

  • שתי הגהות אנושיות

  • הגהת מחשב

  • ''כתיבה גסה'' - כתיבת הפרשיות בכתב עבה במקצת בכדי שאותיות לא ימחקו במהלך השנים

  • שימת לב לכתיבת הפרשיה הסתומה כדעת הט''ז או כדעת הרמב''ם.

  • זהירות מרווח בן שלוש אותיות קטנות בין המילים תוך הפרשיות.

  • הרכבת אות למ''ד מאות כא''ף ואות וא''ו, ולא אות יו''ד.

  • הקפדה על קוץ ר''ת 

  • ללא מחיקות גסות

  • תיוג מדוקדק שעטנ''ז ג''ץ בשלושה תגים נפרדים.

  • תיוג מוקפד של אותיות בד''ק חי''ה כדין.

  • שני תגים על בראש אות למ''ד - חסד ודין

  • אין עירוב בין הכתבים (ספרדי, ב''י, אר''י)

  • כל פרשיות התפילין כתובות בידי סופר אחד 

  • פרשיות תפילין של יד על חתיכת קלף אחד ולא על קלפים מחוברים

  • אין חלקי אות נכנסים לחלל חברתה

     

  • התגים אינם דבוקים זה לזה

  • התגים מחוברים היטב לאותיות

  • התגים אינם נכנסים לחלל כף פשוטה שמעליהם

  • זהירות יתירה מכתיבת הפרשיות ''כקובה'' או ''כזנב''

  • האותיות אינן יוצאות משרטוט השורה

  • תיוג בדיו כשר לסת''ם

 

  • כתיבת שם השם על פי הזוהר הקדוש

  • ללא מחיקות כלל

  • רגל ימין של אות גימ''ל ארוכה במעט מרגל שמאל

  • רגל שמאל של אות ה''א ממוקמת מתחת לשמאל הגג ולא תחת אמצעו

  • רגל שמאל של אות ה''א ארוכה כאורך אות יו''ד עם עוקץ תחתון שלה משעת כתיבה

  •  הקפדה על עיגול ראש הוא''ו מצד ימין

  •  הקפדה על אורך מדוייק של אות ו – כשלושה קולמוסין

  •  ראש הוא''ו צר כקולמוס אחד בלבד

  • רגל אות זי''ן כשני קולמוסין בדיוק

  • ראש הימני של הטי''ת אינו כפוף מאוד.

בכל שאלה ובקשה השאירו פרטיכם:

  WhatsApp דילוג לתוכן